FAQ – Najczęściej zadawane pytania

Masz pytanie? Jeśli tak, najpierw sprawdź nasze FAQ poniżej. Mamy dla Was odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Jeśli nie widzisz odpowiedzi na swoje pytanie, nie wahaj się skontaktować z nami pod adresem: biuro@rood-drew.pl lub telefonicznie +48 577 440 783

najczęściej zadawane pytania łóżko drewniane woskowane 160x200

Czy wykonujecie meble na wymiar?

Istnieje możliwość zmiany wymiarów naszych standardowych mebli z katalogu. Napisz nam jakie wymiary Cię interesują, a my dostosujemy nasze meble do Twoich potrzeb.

 

Czy dostawa jest płatna? Co z wniesieniem mebli?

Tak, dostawa jest płatna, wyceniana indywidualnie. Kierowca nie wnosi mebli do mieszkania, wydaje towar z samochodu.

 

Czy kupowane meble są objęte gwarancją?

Tak, na wszystkie nasze produkty obowiązuje dwuletnia gwarancja.

 

Czy zmieniając wymiar mebli są za to dodatkowe opłaty?

Tak, każdy mebel o niestandardowych wymiarach jest wyceniany indywidualnie.

 

Jak można złożyć zamówienie?

Zamówienie można złożyć przez nasz sklep internetowy https://meble-woskowane.com.pl/ wkładając produkty do koszyka oraz wypełniając formularz zakupu. Zamówienie można również złożyć drogą mailową biuro@rood-drew.pl lub telefonicznie tel:+48 577 440 783 .

 

Czy możliwy jest zakup mebli na raty?

Tak. W naszym sklepie możecie wybrać sposób zakupu przez raty PAYU lub E-Raty w banku Santander.

 

Jak długi jest okres oczekiwania na meble?

Termin realizacji jest ruchomy i uzależniony jest od skompletowania całego auta dostawczego w danym kierunku. Średnio jest to około 6-8 tygodni od dnia zaksięgowania zaliczki. Termin realizacji jest określany w momencie złożenia zamówienia.

 

Czy wykonujecie meble spoza katalogu?

Nie, choć jeśli przewidywany jest zakup mebli do wyposażenia całej restauracji lub hotelu zapytanie jest przez nas analizowane, czy jesteśmy w wykonać meble pod Wasz projekt.

 

Czy zmiana koloru ma wpływ na cenę mebla?

Kolory brązu są w standardowej cenie, natomiast za kolory białe jest dopłata +10%.

 

Czy można uzyskać próbki wybarwienia drewna?

Tak, darmowe próbki kolorów można zamówić przez nasz sklep internetowy, mailowo lub telefonicznie. Otrzymujecie od nas drewniane deseczki, które doskonale odwzorowują kolory dostępnych wybarwień.

 

Dlaczego warto wydać więcej na meble?

Niejednokrotnie słyszymy pytanie czemu te meble są takie drogie, skąd taka cena i czy warto tyle zainwestować? Rozwiewając wszelkie wątpliwości chcemy wyjaśnić, że na cenę wpływa kilka czynników. Pierwszy z nich to oczywiście jakość – używanych materiałów, komponentów, wypełnień. Staramy się dobierać te elementy w taki sposób, by Klient mógł jak najdłużej cieszyć się dobrym produktem, by mebel dobrze funkcjonował i spełniał swoją rolę. Druga kwesta to wykonanie. Każdy mebel jest ręcznie wykonany i żadna maszyna nie zastąpi tu pracy człowieka. Zwłaszcza, że nie mamy taśmowej produkcji, a indywidualne zamówienie wymaga indywidualnego rozwiązania przemyślanego i wykonanego przez naszego pracownika – stolarza.

 

Jak anulować zamówienie?

Należy skonstatować się mailowo oraz przesłać wypełniony formularz odstąpienia od umowy. Formularz znajduje się na stronie: https://meble-woskowane.com.pl/blog/katalogi/

 

Jak złożyć reklamację na produkt?

W zależności od metody dostawy: Jeśli dostawa odbywała się naszym transportem firmowym, należy wypełnić formularz zgłoszenia reklamacji https://meble-woskowane.com.pl/blog/katalogi/ i przesłać go nam na maila, wraz ze zdjęciami ukazującymi powód reklamacji. Jeśli dostawa była firmą kurierską należy skontaktować się z kurierem i sporządzić protokół reklamacyjny, po czym przesłać nam na maila wraz z zdjęciami uszkodzeń.

 

Jak zwrócić produkt?

Należy mailowo przesłać wypełniony formularz odstąpienia od umowy, który znajduje się na stronie: https://meble-woskowane.com.pl/blog/katalogi/ i odesłać towar.

 

Jakie są sposoby płatności?

1.Przedpłata na konto firmowe

  1. a) Klient po złożeniu zamówienia dokonuje wpłaty ok 30% wartości zamówienia na rachunek bankowy, tytułem Imię i Nazwisko. Po zaksięgowaniu zaliczki uruchamiamy zlecenie. Pozostałą kwotę regulujemy gotówką przy odbiorze towaru.
  2. b) Klient po złożeniu zamówienia dokonuje wpłaty całej wartości zamówienia na rachunek bankowy, tytułem Imię i Nazwisko. Po zaksięgowaniu wpłaty zlecenie przekazujemy do realizacji.

Dane do wpłat krajowych:

Rood-drew Grzegorz Polak

Białka 650

34-220 Maków Podhalański

PL 12 1090 1665 0000 0001 2175 5659

  1. Za pobraniem po wpłacie zaliczki

Klient składając zamówienie wpłaca zaliczkę w wysokości ok. 30% wartości zamówienia gotówką bądź przelewem na rachunek bankowy. Pozostała kwota zostaje uregulowana gotówką przy dostawie kierowcy firmy Rood-Drew lub kurierowi.

 

Czy jest możliwość zapłaty za pobraniem całej kwoty?

Nie posiadamy płatności za pobraniem. Aby zamówienie przeszło do realizacji należy na firmowe konto wpłacić około 30% zaliczki od całej kwoty zamówienia.

 

Jak pielęgnować zakupione meble?

Informacje o tym jak pielęgnować zakupione u nas meble znajdziecie na naszym blogu https://meble-woskowane.com.pl/jak-odnowic-naprawic-meble-woskowane-z-litego-drewna/

Można u nas zakupić wosk i spray do odnawiania mebli https://meble-woskowane.com.pl/pielegnacja-mebli/

 

Jak są dostarczane meble?

Meble dostarczane są zmontowane, w całości z wyjątkiem: łóżek, stołów i ław oraz kredensów, które są w dwóch lub więcej elementach- do samodzielnego złożenia z dołączoną, prostą instrukcją. Wszystkie zamówienia staramy się dostarczyć naszym transportem firmowym.

 

Czy wysyłamy meble za granicę?

Nasz transport firmowy obejmuje dowóz mebli na terenie całej Polski, Słowacji i Czech. Do innych Państw możliwa jest dostawa firmą spedycyjną. Organizacja firmy spedycyjnej może się odbywać po naszej stronie lub po stronie klienta.

 

Czy wykonujemy wycenę oraz projekt mebli kuchennych?

Tak, koszt szafek kuchennych dostępny jest w naszym sklepie, przy zmianie wymiarów wyceny dokonuje nasza Pani Projektant. Po wpłacie zaliczki otrzymują od nas Państwo wizualizację kuchni.  Zachęcamy do kontaktu tel: 732 982 808 e-mail rooddrew.wizualizacje@gmail.com

 

Ile kosztuje dostawa?

Koszt dostawy wyliczany jest indywidualnie na podstawie wagi mebli oraz lokalizacji. Wrzucając produkty do koszyka, po uzupełnieniu formularza zakupu sklep wyliczy koszt dostawy.

 

Czy mogę odebrać towar osobiście?

Tak, istnieje możliwość odbioru osobistego.

Z jakiego materiału produkujemy meble?

Meble produkujemy tylko z litego drewna sosnowego. Plecy szaf są z sosnowej boazerii, spody szuflad wykonujemy z sosnowej sklejki. Plecy w komodach, biurkach i szafkach rtv są z płyty HDF.

Gdzie można zobaczyć nasze meble?

Jako producent prowadzimy sprzedaż internetową. Jedynym miejscem gdzie można obejrzeć nasze meble jest ekspozycja przy naszym zakładzie produkcyjnym.

 

Kiedy otrzymam informacje o dostawie?

O termin dostawy można zapytać drogą mailową lub telefonicznie. Informacje o dostawie Klient otrzymuje dwa dni wcześniej z naszego działu logistyki. Kierowca kontaktuje się telefonicznie w dniu dostawy pół godziny wcześniej.

 

 

 

x